Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 54 View Live

Clik here to view.

Merche i Vic ja són a Hanoi!!

Han arribat sans i estalvis i estan descobrint la ciutat la mar de feliços! Demà marxen a Halong Bay! I nosaltres (Gemma i Jere) intentarem arribar a Bangkok avui i agafar un vol cap a Phnom Penh sense...

Clik here to view.

Phnom Penh casi finiquitat + a Batambang falta gent!

Buenassss, Ja estem a Batambang, camí de Siem Reap, on arribarem demà. Ahir vam veure gairebé tot el més important de Phnom Penh. No podem pujar cap foto d’ahir, ohhhh! Resulta que les vaig fer totes...

De Batambang a Siem Reap en barca

Text by Merx Després de passar la nit en un hotelet amb cinquanta mil geckos pul·lulan per l’habitació i ser obsequiats pel típic mocador khemer i uns platanets que ens emportem per esmorzar, la idea...

Angkor – dia 1

Avui hem visitat Angkor seguint el “recorregut curt” i afegint-hi la sortida del sol. Aquí va una foto de grup que ens ha fet un venedor (007) que s’hauria de dedicar a la fotografia! El format és...

Coses de nens

Aquí van les proves gràfiques de que la posta de sol d’avui ha estat divertidissima!!!         Demà us expliquem el tour llarg d’Angkor d’avui (genial! totalment obligatori!). Si voleu xafardejar...

Clik here to view.

Angkor – dia 2 (volta llarga als temples)

Text by Víctor Després de la matinada del dia anterior per veure la sortida del sol a Angkor Wat decidim començar la ruta havent esmorçat a l’hotel així que a les 07:15 ja ens espera el nostre sonrient...

Clik here to view.

Angkor – dia 3 (temples allunyats)

Tres dies a Angkor són imprescindibles. – El primer dia veus el que veu tothom: els temples més impressionants i coneguts. La sortida de sol a Angkor Wat i la resta de la ruta són impredibles. Com que...

De Stung Treng a Banlung

Confirmat: hi ha dolfins al Mekong! Els hem vist aquest matí i tot i que no són multitud i els pobrets s’estan extingint els estan intentant conservar com poden… :/      Després d’acabar amb l’últim...

Clik here to view.

Banlung: Animalets i natura sota la pluja

Abans d’ahir al vespre vam arribar a Banlung. Plovia moltissim i vam creuar els dits perquè l’endemà fes bò, però no ha funcionat Ens ha fet dos dies bastant plujosos, però com els autòctons, la pluja...

On the road

Aquí va un resum ràpid del que ha estat el dia d’avui: 12 hores en autocar des de Banlung a Phnom Penh. Autobús superpoblat i vídeos estridents, però hem sobreviscut! Ja estem a Phnom Penh I demà cap a...

Koh Tonsay

Ahh Koh Tonsay! Llegamos ayer por la mañana desde Phnom Penh a Kep, un pueblecito pijin del sur de Camboya, antiguamente conocido como el Saint Tropez d’Asia! Nuestro taxista-timador nos llevó...

Escenes de risc a Banlung

Avís: Pel rodatge d’aquestes escenes no va resultar ferit cap animal i/o persona. Escenes de risc a Banlung was last modified: November 9th, 2011 by Jere

La nuit a Phnom Penh

Així de distrets vam estar la nit de la festa de l’aigua. Tothom al carrer!      La nuit a Phnom Penh was last modified: November 12th, 2011 by Gemma

Bokor hill

Text by Merche ( http://elrelojderigodon.wordpress.com/ ) Certament Bokor Hill conserva un toc de misteri humit… Un misteri ja violentat…invaït…corromput per l’avanç conqueridor de temps més...

Cambodja: Recomanacions

Uns dies després de tornar, ens n’adonem encara més de la sort que hem tingut de passar aquests dies extraordinaris a Cambodja! I també de l’encert del recorregut que vam fer: Phnom Penh – Battambang –...

Clik here to view.

Donem la benvinguda a la primavera…amb la calma que es mereix!

Donem la benvinguda a la primavera…amb la calma que es mereix! was last modified: March 20th, 2012 by Gemma

Elephantidae

L’elefant és un dels nostres animals preferits. Si algun dia fem un “Top 5” jo diria que hi serà! És l’animal terrestre més gran que existeix i quan en tens un davant sempre sembla increïble que no...

Clik here to view.

Totes les fotos de Cambodja llestes!!

Per fi he acabat de tractar totes les fotos de Cambodja! 1.118 imatges pel record d’aquest viatge tan bonic! Només dues setmanes però molt i molt intenses. 15 dies abans de tornar a marxar, ja tenim la...

Browsing latest articles
Browse All 54 View Live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.